24 de desembre del 2013

Boxy Pencil Cases - Christmas Gift

Bones festes a tothom!
Avui mostraré el regal de Nadal dels meus cosins petits: un estoig ben gros perquè hi puguin ficar tot el que necessitin per anar a classe.

Happy holidays to everyone!
Today I'm gonna show you the Christmas presents I made for my little cousins: big pencil cases they can fill with everything they need at school.

Després d'haver-los cosit seguint aquest tutorial, me'n vaig témer de que eren més grossos de l'esperat. Però han quedat molt bé i m'estic plantejant fer-ne més per regalar o per jo mateixa.

When I finished sewing following this tutorial, I noticed the pencil cases were huge, bigger than what I expected. Anyway, they look great ant I plan to make more of them to give as gifts or for myself.


Tenc alguns projectes a mig fer que esper enllestir abans que acabi l'any i poder mostrar aviat. Bon Nadal ;)
I also have some projects I want to finish before the end of the year, I hope I can show them soon. Merry Christmas ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada