16 de gener de 2017

Bag from Kenya

Hi, everyone!
There are some sewing projects I have not talked about yet, so for today, there is a bag made with a frabric from Kenya.


Bon dia!
Encara tenc alguns projectes a l'espera d'apaèixer en alguna entrada, així que començam amb una bossa feta amb tela de Kènia.


Buenas!
Se me han acumulado algunos proyectos para futuras entradas, así que hoy empezamos con una bolsa hecha con tela de Kenia.





A friend brought me the fabric and it went missing for almost two years... ups! Fortunately, when I found it I also had and idea in mind for it. Although I like dresses and with patterns, I rarely wear them, so I though of making a bag. The print is solid and bright, and it would surely stand out!
The pattern is self made taking into account my preferences; several pockets (inside and outside), nice size, simple shape... I would change some things now, but it turned out pretty well. 


Una amiga me va dur la tela i va desapaèrixer durant quasi dos anys... ups! Per sort, quan va tornar a sortir ja tenia idees per cosir-la! Primer vaig pensar en un vestit, però la tela és massa rígida i acab per no dur-los quan els colors són tan vius... Però aquests colors tan vius sí que quedarien molt bé en una bossa!
El patró és fet meu tenint en compte els meus gustos; una mida decent, butxaques interiors i exterior, una forma simple... Ara canviaria algunes cosetes, però el resultat és molt positiu.


Una amiga me trajo esta tela y estuvo desaparecida durante casi dos años... ups! Por suerte, cuando la encontré ya tenía ideas para coserla. Primero pensé en un vestido, pero la tela no es del todo adecuada y no suelo llevar colores tan vivos... aunque un bolso con estos colores podía quedar estupendo!
El patrón es mío teniendo en cuenta mis gustos; muchos bolsillos, tamaño aceptable, forma sencilla... Ahora cambiaría algunas cosilla, pero en general quedó muy bien.

Details of the inside pocket, the two outside ones and the closing zipper.


With this project I learned how to insert pockets with a zipper closure (I think they look very professional, even if there are some mistakes!) and to insert a linning. I'm eager to try these new skills soon. For now, we'll wait for the next sewing projects.
I hope everyone has a nice week!


Amb aquest projecte he après a posar butxaques tancades amb cremallera (que queda mooooolt professional) i a posar un folre. Tenc moltíssimes ganes d'aplicar-ho a futurs projectes, però de moment haurem d'esperar.
Que passeu una bona setmana!


Con este proyecto aprendí a insertar bolsillos cerrados con cremallera (que quedan muy profesionales) y a poner un forro de la manera correcta. Me muero de ganas de probar estas técnicas en futuros proyectos, pero de momento la cosa va a tener que esperar.
¡Que passéis una buena semana!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada